27 december 2006

20 days later

Oh yes, time flies...

Gelukkig is er Geert nog, om me definitief verplicht te voelen nog eens achter mijn schermpje te gaan zitten. Dank u, Geert!

Niet dat ik niets meer te vertellen heb, integendeel. Met het lopen gaat intussen weer helemaal de goede richting uit. En elke keer schiet er wel eens een blog-idee door mijn hoofd tijdens het trainen. Met titel en al! De beste titel wil ik jullie niet onthouden; "Gorilla in de mist". Verder dan de titel wil ik echter niet gaan, de (weers)omstandigheden zijn er niet meer naar. Wie weet wordt de inhoud onder die titel later nog opnieuw actueel...

Voor het eerst zal ik tussen Kerst en Nieuw maar liefst 4 (of 5) trainingen kunnen afwerken. Ik maak al plannen voor die langverwachte eerste veldloop. Wordt beslist een geweldige ervaring. Mogelijk eind januari draag ik dan voor het eerst spikes, en ploeter ik door de modder.

Laat ik maar meteen ook goede voornemens maken vóór het nieuwjaar is. Elke week (minumum) 1 post op m'n blog. En voor het jaar helemaal op z'n einde loopt wil ik nog dat blogstokje dat ik van Geert kreeg aangereikt in dank aannemen. Om daarna weer door te geven, zeker?!

Come and see!

1 opmerking:

Bruno zei

Liever weinig posts en een goed loopprogramma dan veel posts schrijven door continu geblesseerd 't huis te zitten.
Welcome back. We zullen je op je woord volgen