16 september 2006

Rock 'n Run!

Hoe lang loop ik er al niet mee in mijn hoofd, hoeveel heb ik er al niet over verteld, hoeveel mensen heb ik er al niet warm voor gemaakt? De allereerste ExTraFit Running Class. Zo gaat het heten.
Mensen op weg zetten naar een gezonder leven; door meer te bewegen en verstandiger te eten. That's the idea. En daarbovenop nog eens een gepersonaliseerde aanpak, met een uitgewerkt preventief oefenprogramma ter voorkoming van overbelasting en dus drop-out. Simpel uitgelegd; een Start-to-Run, maar dan een stapje verder!

Be prepared, want... coming soon.

2 opmerkingen:

Geert Gitaar zei

Allez hop, Stijn. Vanaf nu dagelijks een postje met interessante babbel over gewrichtjes en peesjes ?

Succes,
ikke!

Stijn zei

goed idee, geert. Ik doe mijn best! En dan nog liefst ivm hardlopen.