04 november 2006

Go, Geert, Go!

Morgen is het zover voor de Canvas Marathon-lopers, na een klein jaar voorbereiden staan ze aan de start van de New York Marathon, één van de meest tot de verbeelding sprekende marathons ter wereld. Van 0 tot 42 km, met een professionele begeleiding, wat een uitdaging. Wie zal het halen, wie beleeft zijn moment van glorie? Het is ze allemaal gegund, ze hebben er allemaal veel voor opgeofferd.
Voor Geert zal ik extra duimen. Zijn laatste training op Vlaamse bodem afgelopen woensdag verliep al bij al naar wens, en heeft het me toch helemaal duidelijk gemaakt. Geert die loopt door tot hij in Central Park die finish heeft gehaald, no matter what happens! Wat een doorzettingsvermogen heeft die man.
En het werkt aanstekelijk. Ik heb me gisteren ingeschreven voor het DreamTeam van Runners World. Wie weet sta ik op 15 april aan de start van de marathon van Rotterdam?

3 opmerkingen:

Katrien zei

Hei Stijn, heb jouw blog op mijn blog als link gezet. Blogs die mensen motiveren om meer te lopen, wil ik gerust aanmoedingen!
Ik straks mijn loopschoenen ook nog wat verslijten si!
Bedankt voor lieve wensen!

Katrien zei

Ga ook eens een kijkje nemen op www.stillmovin.be Zo zie je dat je van goeie ideeën misschien ook wel rijker kan worden. Ik weet wel dat je niet vanuit die idee te werk gaat, maar is het niet mooi meegenomen?

Geert Gitaar zei

@ Katrien

Wat is het adres van jouw blog, Katrien ? Ik klik op jouw "profile" maar er is geen blogname vermeld.