15 februari 2007

Laat die modder maar komen?!

Prachtige dag was het vandaag. Ik heb me heel erg moeten inhouden om deze middag al niet eens de benen in beweging te brengen, genietend van een heus voorjaarszonnetje. En toch heb ik het kunnen laten. Zo meteen vertrek ik naar de training op de club. Twee keer trainen op 1 dag, dat zou wat teveel van het goeie geweest zijn.

De laatste intervaltraining voor de wedstrijd van zondag. Ben benieuwd wat Willy (Vanhuylenbroeck), onze trainer, vandaag voor ons in petto heeft. Het zal beslist niet al te zwaar zijn, met de inspanningen die zondag geleverd moeten worden mag er vandaag immers niet overdreven diep in de reserves getast worden.

Dinsdag deed ik al eens 3x1000m (4'00"-3'27"-3'35"), en dat op een golvend parcours. Dat virusje is alweer vergeten!

Hopelijk blijft het de komende dagen nog droog. Dan kan ik het drassige parcours in Lennik afleggen tot mijn enkels in de modder, in plaats van tot mijn knieën ?!

Geen opmerkingen: