23 april 2007

Griep-dipje...

Verdorie, verdorie. Er was een tijd dat ik hoogstens 1 keer ziek was op 2-3 jaar tijd, en nu krijg ik twee griepvirussen op een tijdsbestek van 2 maanden geserveerd! Ja, merci!
En ik had het goed zitten, hoor, de afgelopen week. Op een goeie vier dagen verloor ik evenveel kilo's, van 77kg naar 73 kg. Je zag me bijna niet meer lopen, en ik had een vreemde kleur op mijn wangetjes naar 't schijnt... Geelachtig. Misschien is het omdat ik (samen met Sophie) zo graag naar het oosten wil?
En zo gingen er 7 dagen zonder looptraining voorbij. Akelig veel. Ongetwijfeld heb ik dan ook een beetje van die goede vorm moeten inboeten. Ik voelde het gisteren al, tijdens de eerste training. Ik ging er met een geweldig gevoel vandoor, de benen helemaal fris, maar na drie kwartier van extensieve duurtraining (zij het met enkele intensieve prikjes, die wel deugd deden!) voelde ik al een spiervermoeidheid / -kramp in de achterbenen. Morgen beter. En tegen zaterdag hopelijk terug de ouwe. De geplande wedstrijd zie ik nu echter meer als een fel doorgedreven intensieve training, de verwachtingen dus ook iets bijstellen maar...

Geen opmerkingen: